Sunday, November 19, 2006

Crazy about ART



昨天到了兆基創意書院看陳SIR及其他學生的作品。這一天,我感覺到很強的創作力量,似乎在這裡工作及學習的每一個人都有很強的力量。很高興看到我從前的學生在這裡成長了許多。碰到一位很久沒有見面的藝術家,他第一句說話是:「很久沒見,你好像定了許多!」我心裡想...從前的我很「搖」的嗎?...一個人「定」了是一件好事嗎?我還是喜歡「不定」的我。究竟可以到哪裡尋回那一個我呢?

4 comments:

Anonymous said...

真有趣,定了的ah tong,動起來吧!

ahtong said...

Yes!I will!I will "move" and "Shake" again!:)
thanks Davis!

Anonymous said...

do what ever u like! make the decision la! I'll support u! remember, u can't finish everything no matter when u leave ur school. try not to be that tired first! take care

there's good or bad, as long as u like it!

ahtong said...

Thanks Siu Ching, your words is really important for me,,, "tired" is not the mind concern, I do want to work on Arts and creative stuff.