Friday, June 26, 2009

一個人在途上


有些音樂,每一次聽,心就會酸一次。今日再聽林一峰現場唱"一個人在途上”,我進步了,沒有淚水,但感慨依然。

當一切開始的時候身邊有你 不知道甚麼時候失去了你
當時我明明是緊緊的靠著你 忽然只剩下我自己
是否我走得太快 還是你走得太晚
當一切消失了以後我懷念你 當從頭開始的時候要拋棄你
是因為我害怕再一次見到你 徒然想起了我自己
想念不想念之間 一個人一個世界
我害怕想起我自己

想起生命中的另一個雙魚座。

8 comments:

SAJ said...

錯失太易,知道自己要咩又吾去搵番就真係太遲!
再吾去搵返你果一個雙魚座就真係“晏“啦!
送埋呢首歌你聽:
http://www.youtube.com/watch?v=Y9mOo66p1S8

I wish you love!

ahtong said...

你似乎不只是第一次send這個MV給我了!我明白了很久!只是一時感觸,別無他意!
另一個雙魚座生活得很好,我會祝福他!
為別人的快樂而快樂,感覺很好!

不“晏”!及時行樂吧!

謝謝你!

SAJ said...

SORRY!係我諗多左.........
好鍾意eric kwok呢張“廣東大碟',尤其呢首歌,歌詞寫得太中!係我heartbreak playlist 10大之一........
人大左,眼見親友/朋友父母既離去,有好多遺撼當時常藉好忙而推遲去探佢,跟佢學整苟菜餅,宜家諗番起都好後悔..........電影節時睇既'橫山家之味'又係講呢方面既故事,
諗到想做就吾好諗太耐。

soon said...

那現在生活開心嗎?

ahtong said...

苟菜餅是怎樣的呢?我也很想試!

我的生活如常的!

SAJ said...

係韮菜餅至啱!(hee hee....打錯字)
係潮洲人既食品,用白色粉皮包住搾乾水份既韮菜,蒸熟外面粉皮後再煎至金黃色,細個果陣同家姐好鍾意食,每年新年去大姑媽屋企拜年都有機會吃到,有一年曾問過佢可吾可以教我整呢,佢話好多功夫架,你得閒就黎學整啦! 但係下年新年去拜年前一天卻收到表哥來電,話大姑媽新年前入左醫院,過左幾日就離開了......

soon said...

siutong, I wanna hear this disc arrrrrr

ahtong said...

wei wei , you want me to burn a disk to you or send the songs to you? Can you send me your recent address?